Ms. N00b

Fuck world peace I wish for freedom

Posted in politik by msn00b on 23 april 2009

Ok det här kommer sent, way sent och det är öppet mål och allt det där men jag har en massa saker jag borde göra som jag inte vill göra så jag skriver här istället.

Bara en stilla undran, hur många här tror att rättegången verkligen kommer att tas om i tingsrätten? Handen på hjärtat?

För jag tror inte det, jag önskar att jag trodde men jag kan inte. Helt plötsligt förstår jag varför Monique Wadstedt började bräka om att gubbfan var en av de främsta på immaterialrätt. Well she should know, shouldn’t she?

Bah. Humbug.

Och på tal om otrevliga överraskningar. För er som undrat vad jag önskar mig i trettioårspresent i år så går det bra att gå och rösta på piratpartiet i EU-valet.

Nu skall här kramas tekopp och produceras mer snytpapper, gnatt

Lämna en kommentar