Ms. N00b

Och nu blir det reklampaus!

Posted in Uncategorized by msn00b on 18 mars 2011

Ni kanske har lagt märke till att det finns en ny länk i kategorin ”she reads and ponders” här till höger sedan ett par dagar tillbaka? Om inte så tycker jag att ni skall klicka in på Mitra Talarman Photography och se efter. Mitras bilder kan få till och med en agnostisk cyniker som jag själv att vilja  uppsöka närmsta kyrka och ingå äktenskap…

Mmmm tyll…..mmm

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 18 mars 2011 at 11:57 f m

    Neeej. Vik hädan. Don’t tempt me..ha ha..räcker med att H fortfarande ibland kommer på att han skulle velat släpa mig till altaret…:D

    Föressten, har du inte läst ut ”A womans place” snart? 😉

  2. msn00b said, on 18 mars 2011 at 3:26 e m

    mwahahaha *evil* ohh ang H, det kanske är fler än F som borde flytta till wordpress för att kunna skriva låsta inlägg? Ehh? Ehhh? EHHHH?!!

    och jo den är utläst sedan läähäänge , jag är bara lat som en mask på en krok som …ptja du fattar men jodå jag skall börja uppdatera det där lite bättre 🙂


Lämna en kommentar