Ms. N00b

Ännu mer tatuering!

Posted in Uncategorized by msn00b on 31 mars 2010

Kommer ni ihåg när jag skrev om varför texttatueringar är dumt?  Well, det är lika dumt med kinesiska tecken fick jag lära mig idag. Hela grejen känns lite problematisk för jag har alltid tänkt mig att mina tatueringar, förutom en specifik figur som jag berättar om senare, skall vara 1) en specifik text som jag har tänkt på rätt länge nu. 2) Ett tecken som jag tänkt på väldigt länge och 3) på äkta fjortisvis skall en av dem placeras i svanken.

ohh goody, I’m so fucked

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lina said, on 31 mars 2010 at 5:35 e m

    jag har en text tatuering

  2. msn00b said, on 01 april 2010 at 5:27 e m

    Mer erkänn att du stavningskollade den typ 300 ggr först? 😛

  3. Lina said, on 06 april 2010 at 3:43 f m

    OM JAG GJORDE
    och jag stod i USA
    och så tänkte jag
    ÄR DET VERKLIGEN SÅÅÅDÄR MAN STAVAR KÄRLEK
    Ser det inte liiiiite konstigt ut
    och det är ju inte direkt så att mak kan fråga någon annan… för de kan ju knappt stava till mitt namn…
    jo hppa upp och klappa dig på att jag stod där och var liiite osäker
    läääänge

  4. msn00b said, on 06 april 2010 at 7:52 f m

    hehehe jag tycker du var modig 🙂 Och jag tycker texten var hemskt fin 🙂


Lämna en kommentar