Ms. N00b

Godmorgon, här sitter jag och lipar i morgonkaffet

Posted in Uncategorized by msn00b on 31 mars 2010

 

En flicka och hennes häst.

Jag vet inte om du haft en häst någon gång, eller om du kanske bara undrat över hur det kommer sig att tjejer i en viss ålder bara pratar om sin häst, bara luktar häst hela tiden och kan sitta i hagen eller stallet i timmar och bara vara nära. Jag går till stallet istället.

Det var hemskt många år sedan min Filifjonka dog nu och jag är inte en tillräckligt duktig skribent för att ens börja försöka beskriva hur det kändes, eller fortfarande känns för den delen, jag låter bara bli att tänka på det.

Den här tjejen däremot, touched my heart with her words. And now my morning coffee is all salty becasue I can’t seem to stop crying.

Kommentera

