Ms. N00b

Boo hoo det är synd om mig.

Posted in Uncategorized by msn00b on 21 december 2010

Kvinnor som klagar över att föda barn har aldrig försökt skriva analys.

 

Typ.

 

Now if you excuse me så skall jag gå och skrika rakt ut i en liten stund.

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Royal said, on 22 december 2010 at 3:38 f m

    Jag håller med…Hur jobbigt kan det vara?😉

  2. Edward said, on 22 december 2010 at 9:46 f m

    Oh my god!!??.. She gonna blow soon spring!!!!

  3. Serafim said, on 22 december 2010 at 9:55 f m

    Usch ja! Jag har ett antal SOPar att skriva ( standard operation procedure) och det är så jävla tråkigt att fanimej det mesta är roligare. Titta på färg som torkar tex. Nu vill jag bara gå hem vara ledig i några dagar och inbilla mig att det kommer in massor med pengar på kontot och jag behöver inte jobba…

  4. Ninde said, on 22 december 2010 at 11:23 f m

    Stackars liten! ”Inte ska du behöva jobba å slita inpå självaste julveckan heller” *uppmuntringskramar*

  5. Edward said, on 24 december 2010 at 10:13 f m

    Vad händer detta värld igentligen. Allt blir konstigare desto äldre man blir och många kliver ut ur skåpen andra jagar kärlek. Andra flyr iväg. Andra gräver ner sig. Andra lular runt medans andra hittar en rot och stannar kvar.

    Nåja det är som en klassisk scen man är med en gammal polare som man inte sätt och en ordentlig hel flaska vodka No doubt men när det gäller vodka så kör jag ryskt.
    De var många år sen man såg jga såg han som bra kill polare inget.

    Men med tiden när vi hinkade i oss lite mera än halva flaskan kom vi in i djupa disskutioner. Sen Om triangel drama om en brud i samma klass som vi gick i.
    Okej en jag hade strulat med men tråden fattades mer. Sen mitt i allt var polaren plötsigt efter henne men det var jag också.

    Och sen svarar polaren till mig
    : Jag Älskade dig också och jag är bisexuell sa han till mig.

    Jag tänkte bara : Ehhhh… what? .. Driver han med mig eller.

    Fyfan. Vad fan ska man säga skulle vilja svara med en rak höger nä då men ett ärligt svar blev det från mig :Jag är straight och gillar brudar thats it dude. Det visste han hela tiden. Sjukaste var att man snackade sanning på fyllan vilket gjorde det hela weird en sån situation där man helst vill höra för öronen. Kunde inte fatta att det var min polare fyfan men det är hans problem inte mitt Ehh.. Pride Festivalen är nåt för han.

    Sen efter en stund däckade han i toan medans jag drack upp vodkan i ensamhetens seriösa stund kändes som man blev blåst lurad av en kåt bög. Hade lust att förgöra han men tänkte samtidigt det är en bra vän antar väl att vänskap räknas skit samma vad han är eller sexuell status vi alla är olika. Tanke ställare helt enkelt vilka är mina vänner och vad vill dom igentligen innerst inne det fick man veta den dagen.

    Sen skulle jag helt enkelt tagga hemåt hade fylle käkat ett helt paket med korv och massakrerat ett helt bord som lös vild björn i ett hus. Maten gick inte till spilla sen var det fråga polarn hur man tog sig hem och var hans nycklar var.

    Sen får man en sån där syn wtf happend dude?:

    Öhhmm.. Nåja han däckade i toan medans han sket och halv mumlade i fyllan fyfan fick hjälpa från toan sen till soffan mitt i allt ringer hans brud och säger till mig att ha koll på polaren jag sa allt är under kontroll inget att oroa sig för.Sen var det leta hans nycklar det gick efter ett kort tag fylle leta i en lägenhet. Sen var det ta hemma nycklarna öppna stänga och låsa sen ner med nyckeln i hans brev inkast.

    Nåja det jag lärde av det var att bli inte förvånade om det motsatta könet har en hemlighet liksom de bara give a big smile som på en tand kräms reklam med vita tänder. hehe. Det kommer hända er alla nån gång i livet det är som försöka trycka ner en badboll i djupet den dyker ändå upp.

    Thats it Folks.

    Juste förfan kom på att det är julafton snart också😀

  6. royal said, on 28 december 2010 at 3:47 f m

    Så du fick ligga?

    • msn00b said, on 28 december 2010 at 9:31 f m

      *ohörbart mummel*

  7. Edward said, on 28 december 2010 at 11:33 e m

    No way! hah tjejer only för mig.
    Inte den dagen tyvärr ledsen =/ it was my unlucky day liksom.

    Obehört mummel hehe typ Hunden snobbens du vet lärarinnan: Bla bla bla bla bla gua gua! jo kan hålla med om det.


Kommentera

