Ms. N00b

Som en av de där krukväxterna ni vet, vattnar man för mycket så drunknar den och vattnar man den för lite så torkar fanskapet

Posted in Uncategorized by msn00b on 15 november 2010

Men shit, var börjar man?

 

Det är ganska rörigt just nu, inte runt mig men i mitt huvud samtidigt som jag gör en massa saker jag borde gjort för länge sedan samtidigt som jag inte får något gjort. Bloggen börjar samtidigt kännas för trång, kanske dags att byta adress igen, vad vet jag? Det är november och allting skaver. Molnen skaver mot min hjässa och solljuser skaver mina ögon när det väl tittar fram, bloggen skaver och de oinbjudna läsare jag vet finns där. Jag bölar för ingenting och samtidigt är allting egentligen ganska bra.Jag gör mycket, hela tiden, jämt och ändå…allt är så förbannat tråkigt.

 

Helst av allt vill behöver jag nog klicka hem en solresa.

 

Det lutarsom sagt  åt att jag flyttar från den här bloggen till en annan, ni som vill ha nya adressen mailar mig förslagsvis på sinisiew@hotmail.com om ni inte har någon annan adress till mig

 

 

Kommentera

