Ms. N00b

och så skall jag gå med i friluftsfrämjandet

Posted in Uncategorized by msn00b on 24 oktober 2010

Helgens hetaste inköp – vandringskängor.

 

Who would have thought?

10 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 25 oktober 2010 at 1:38 e m

    Dra på tur?🙂

    • msn00b said, on 25 oktober 2010 at 4:18 e m

      typ, jag har börjat bli sugen på att gå mer och längre med M och framförallt på ett annat sätt, kommit på mig själv med att googla ”vandringsleder i Skåne” typ så bra skor känns som ett måste🙂 Framåt våren skall jag jogga samma sträcka som jag går nu är det tänkt så jag börjar bygga hurtigheten långsamt😛

  2. Swede said, on 02 november 2010 at 9:02 e m

    jag flyttar till Köpenhamn

    • msn00b said, on 03 november 2010 at 6:36 e m

      Härlisch! Då har vi ju nära till varandra🙂 You me & fika framöver? Hojta när det passar, mitt nummer ligger på hitta och det som gäller är det som börjar på 0763 puss

  3. Ina said, on 03 november 2010 at 2:19 f m

    Darling. Jag har ett problem och jag behöver din åsikt i frågan. Eller råd, eller whatever… Men jag tror att du kanske skulle kunna belysa detta. Du kan väl slå en signal någon dag när du har tid, jag vet nämligen att du är mycket upptagen nu för tiden så jag tänker att jag väntar tills du har tid med det jag behöver diskutera.

    Kram

  4. Swede said, on 04 november 2010 at 8:29 f m

    jag flyttar någon gång mitt i November, kör bilen ner till Malmö, vet inte riktigt vad jag skall göra av den… vi får se, men har lägenhet i Köpenhamn, fram till Mars

  5. msn00b said, on 05 november 2010 at 1:58 e m

    ptja ställer du den här så är ju parkeringen gratis man får inte stå mer än i 36 timmar men det går ju att lösa med en enkel omparkering om du lämnar nycklarna, dock är det utomhusparkering inte garage.

  6. Ninde said, on 09 november 2010 at 2:36 e m

    Neej. Kom tillbaka. Snart.🙂

    • msn00b said, on 12 november 2010 at 8:47 f m

      är här, har bara ordtorka:-/

  7. Swede said, on 15 november 2010 at 7:30 f m

    japp… det skulle kunna vara något


Kommentera

