Ms. N00b

Posted in Uncategorized by msn00b on 22 oktober 2010

Språket, håret, hyn, formen, bloggen. Allt utom studierna verkar för tillfället befinna sig i midflight av någon form av förfall. Hur  blev det såhär? Vad hände?

 

 

 

 

 

11 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 22 oktober 2010 at 9:39 f m

    Men studierna går bra i alla fall?😉

  2. Ninde said, on 22 oktober 2010 at 2:32 e m

    Good old Murphys. Gläd dig icke om det går bra på något område. Det går snart åt h-vete med något annat istället…;)

    • msn00b said, on 22 oktober 2010 at 3:08 e m

      jag ser det snarare som att jag ger en förklaring till allt övrigt förfall, någon ursäkt skall man ju ha😛

  3. Ninde said, on 22 oktober 2010 at 2:33 e m

    ..fast jag vet ju att du är bra. I allt utom den där kvoteringsdebatten..ha ha (ska få svar. Snart. Soon as I’m off them drugs..;)

    • msn00b said, on 22 oktober 2010 at 3:10 e m

      PAH!
      (och take your time hörru, jag sitter i ett hav av uppgifter att skriva och klura kring just nu så att jag lär inte ha tid att svara tillbaka på en halv evighet ändå)

  4. Liz said, on 22 oktober 2010 at 4:00 e m

    Har alltid sagt att all form av moral är skadligt. Se. Nåja, jag tyckte iaf att du var skitsnygg sist vi sågs🙂

  5. Anna said, on 22 oktober 2010 at 8:29 e m

    Utbildning är härligt… man tillbringar hur mycket tid som helst med den, och i verkliga livet använder man sedan typ 5% av det man lärt sig. Max.😉

    • msn00b said, on 22 oktober 2010 at 10:12 e m

      Fast alltså, nja. det där väljer man ju själv. Jag njuter så sjukt mycket av den här livsstilen att jag funderar allvarligt på att gå forskarutbildningen

      • Anna said, on 23 oktober 2010 at 9:26 f m

        Mmm, dååå får man nytta av typ det mesta.😉 Plus att man kan hänga på universitetet till 40+ utan att det blir pinsamt.


Kommentera

