Ms. N00b

Fler allvarligheter – nu minus krav på sektmedlemsskap

Posted in Uncategorized by msn00b on 01 oktober 2010


15 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liz said, on 01 oktober 2010 at 11:35 f m

    Gull!

    Har försökt ringa men din telefon verkar vara on the fritz, provar kanske på sambot’s mobil ikväll? Ville mest pipa ifrån och säga att jo, jag lever, och saknar dig. Och din länk går inte att klicka på, för då kommer man till sekten och måste logga in först 🙂

  2. msn00b said, on 01 oktober 2010 at 12:31 e m

    baby!
    Jag har förökt ringa dig också, saknar dig! Men ja min mobil ÄR verkligen on the fritz, skall lämna in den imorgon har inte hunnit den här veckan, har varit full rulle. Skall fixa länken!

  3. Liz said, on 01 oktober 2010 at 12:39 e m

    Du ska inte bara lämna in den, du ska vrålkräva en ny och fet jävla reduktion av ev. räkning under tiden som den har varit åt helvitti (för nej, du hade inte ringt upp 86 x öppningsavg. till samma nummer inom 45 sek om inte din tfn inte hade spotanklickat samtal osv) och må de få helkroppsherpes om de inte ger dig en på studs. Jag har fö beställt en såndäringa ajjfåån jag med, 4:an. räkna med en hel del felskickat från mig innan poängställningen mot touchscreenen jämnas ut lite 🙂

  4. Anna said, on 01 oktober 2010 at 5:50 e m

    Tack, dagens asgarv!

  5. Jonne said, on 02 oktober 2010 at 2:12 e m

    Pesonligen tyckte jag kommentarerna var roligare än posten, men det kanske bara är jag det…

    • msn00b said, on 02 oktober 2010 at 9:59 e m

      vad gör man inte för att roa sin publik? 🙂

  6. jerlerup said, on 02 oktober 2010 at 3:12 e m

    Du ska kolla in bloggen som Gud skrev när han skapade världen!

    http://www.skapelsen.blogspot.com/

    • msn00b said, on 02 oktober 2010 at 4:29 e m

      hehe epic indeed

  7. runerecox3 said, on 02 oktober 2010 at 4:02 e m

    Madison Grant gillade inte dagos arabs judar skit fan det samma var de borom, de överhuvudtaget får bo någonstans. För min del får de leva och bo var de vill bara inte i min närhet. Bla för sina bönkok luktar fan. I övrigt Ryssen dem ska man ikket släppa över bron. Vem har sett en somalier arbeta. Och dagos jobbar när styrman ser på. Så har vi religionen herre gud = Var med din gud för dig självt dra inte in andra. Kyrkan sverige = statlig socdem kyrka byggd på rullstenåsar högt genom sverige ( SÅ FOLKET SKA SE HELGEDOMMEN ) under ligger vattentäkter. Skogar fastigheter har de skenheliga bet ska de även ha. De invandrare som kommit sverige äro allt för mycket gangstertyp fb. kebab-pizzainvandring. Bättre när finnjorma i kogen tre mån. Men å other side dessa mjölkkkokkotyp -50 talist ni har ju fått vad ni ville. värda. Leve -40 talisten hurra hurra.

    • msn00b said, on 02 oktober 2010 at 4:32 e m

      Den hä’r kommentaren publicerade jag mest för underhållningsvärdet, jag vet inte riktigt vad runerecox3 försöker säga, jag är högst osäker på om personen/scriptet har riktigt koll på det själv. vad som däremot är alldeles säkert är att google translate har ett finger med i spelet.
      Nåväl, läs och garva 😛

  8. runerecox3 said, on 02 oktober 2010 at 5:14 e m

    Vad är är du för ett väsen oob? Har du problem? Gå till konsum link har dom bra för halsbränna. Kör hårt köp en saab slipper du stå hej då oo2.

  9. msn00b said, on 02 oktober 2010 at 9:57 e m

    Med risk för att låta lite tjatig men på förekommen anledning… here we go again

    Den här kommentaren publicerade jag mest för underhållningsvärdet, jag vet inte riktigt vad runerecox3 försöker säga, jag är högst osäker på om personen/scriptet har riktigt koll på det själv. vad som däremot är alldeles säkert är att google translate har ett finger med i spelet.

  10. Ninde said, on 04 oktober 2010 at 2:45 e m

    ”God and the snake likes this” *lol* Precis vad jag behövde såhär på en måndag..

    ..och appropå Galileo: 😉

    http://www.galileowaswrong.com/galileowaswrong/

    • msn00b said, on 04 oktober 2010 at 6:54 e m

      hahaha! Humor!
      var min första tanke.
      Sen fick jag en sneaky suspiscion och googlade ISBN numret på bokeländet.
      It’s actually for real… kolla själv
      ISBN 13: 978-0-9841859-6-2

  11. Ninde said, on 05 oktober 2010 at 10:19 f m

    Självfallet är det på riktigt! Du trodde väl inte att de andra planeterna roterar runt ngt annat än jorden? Du tror väl inte på tokigheter som att dinosarierna skulle ha skapats före Adam o Eva? Eller, gud förbjude, på den där skojaren Darwin? 😉

    (Too many trips to Texas can make you cynical as hell 😉


Kommentera

