Ms. N00b

Eller så kan man lära sina barn att inte äta bajs?

Posted in Uncategorized by msn00b on 18 september 2010

Sett på fejjan:

”De flesta hundägare har det (bajspåsar. Min anm.)[…] men däremot är det mindre kul med katter som springer i barnens sandlådor och tror det är kattlådor. Grannen, den stackaren har specialgjort en presenning för att lilla Axxxx ska kunna leka UTAN att knapra på det ena och det andra, fy katten.” *

* Jag tog mig friheten att redigera stavfel.

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Swede said, on 18 september 2010 at 3:25 e m

    yaya
    verkar som jag flyttar söderöver

    • msn00b said, on 18 september 2010 at 5:30 e m

      söderöver som i mer söder än malmö, eller är det fortfarande Malmö som gäller?

  2. Ninde said, on 20 september 2010 at 10:11 f m

    Jo. Fast har för mig att det kan vara en parasit i just kattbajs som kan vara lite otrevlig, speciellt för småfolk o gamla. Kan iofs förstå att det kanske inte är så trevligt om ungarna sitter o gräver i gårdens katttoalett. Men fattar inte varför folk är så hysteriska med just katter? Det är väl bara att bygga sandlådor med lock på, eller? Hur ska de annars hålla fåglar o andra djur från att råka bajsa där?

  3. msn00b said, on 20 september 2010 at 3:24 e m

    Exakt, sedan kan man ju till äventyrs jagvetinte hålla uppsikt över sitt barn? Jag menar ponera att man löser det med just katter, kom fan inte och säg att det är rent där ändå liksom 😛

  4. Ninde said, on 21 september 2010 at 9:41 f m

    ”Hålla uppsikt över sitt barn?” Nu förstår jag inte riktigt här. Hemma på min gård här i staaan verkar sandlådorna mest vara en fiffig uppfinning för att föräldrarna ska kunna få ägna sig ostört åt mobilen…;)

  5. msn00b said, on 21 september 2010 at 8:13 e m

    hehehe mmm jotack den är man van att se. Att stressat spinga ifrån sin tultande treåring samtidigt som man skriker i nallen är sjukt poppis i mina kvarter. uuuuu säger jag bara.

  6. Swede said, on 22 september 2010 at 2:39 e m

    Köpenhamn blir det nog, men det är ju mycket närmare dig än nu…

  7. msn00b said, on 22 september 2010 at 9:04 e m

    Hehe minst sagt, jag bor bortåt brofästet nuförtiden 🙂 Var det i november du dök upp?


Kommentera

