Ms. N00b

också en anledning till att sluta röka

Posted in Uncategorized by msn00b on 21 augusti 2010

På trappen där jag brukar sitta och ta en cigg har det bosatt sig en stor orange spindel med svart/orange randiga ben.

Also it’s friggin’ HUGE

Finns det ens stora färgglada spindlar naturligt i Sverige? Och när jag säger HUGE då menar jag verkligen det. Den ser ut som om den skulle morra åt mig och kanske sucka lite lätt om jag slog den med en sko.

Dessutom verkar den intelligent, den liksom blängde på mig och stack iväg när jag försökte ta en bild på den.

ryyyyyys (jag har gåshud precis överjävlaallt)

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Drottningen said, on 21 augusti 2010 at 11:09 f m

    blås rök på den. Antingen är den en inte aktiv rökare och då blir den glad, eller så är den fanatisk ickerökare och då svimmar den.

  2. msn00b said, on 21 augusti 2010 at 10:43 e m

    hahaha will do🙂


Kommentera

