Ms. N00b

För jag har bara…regn hos mig

Posted in Uncategorized by msn00b on 17 augusti 2010

Fast jag tror inte att jag har retat gudarna, eller det kanske jag har men jag är i så fall ändå ganska nöjd med resultatet. Jag gillar regn, jag gillar att sitta uppkrupen i soffan med laptopen och skriva med en kopp te inom bekvämt räckhåll när regnet smattrar mot rutorna. (sen kanske jag inte bryr mig så mycket eftersom jag ändå skall till cypern om en vecka och det är 29 grader och strålande sol där. Heh.)

nåväl, pausen slut, dags att köra ytterligare 45 minuter innan lunch.

Kommentera

