Ms. N00b

Romantisk fredag på vår gata i stan

Posted in Uncategorized by msn00b on 13 augusti 2010

Pommes fritsen är i ugnen, köttet är på G och ett avsnitt Futurama är förberett.

Biobiljetter betalda, och planen för maximal nytta avklarad (om man handlar smågodis på Ica Maxi istället för på bion blir det billigare, och så har de toapapper också = SCOOOORE!)

Jag luktar förföriskt av massageolja innehållandes kamfer och min WENDELAfärg.. förlåt jag menar lavendelfärgade BH flyter ihop med blåmärkena efter dagens massage (riktig massage får man blåmärken av, det är bara på film folk blir avslappnade och fräscha av massage) på min rygg och rumpa i en sexig färgkoordinerad ensemble.

Å ingen jävla Marc Anthony blir det heller, men mina ben är mycket riktigt ganska lurviga.

Kommentera

