Ms. N00b

Uppsatsa mig hit och uppsatsa mig dit

Posted in Uncategorized by msn00b on 05 augusti 2010

och vips så uppsatsade hon sig själv ner i diket. Typ.

För hjärnan går på lågvarv och kroppen vill bara sova och hela kroppen skriker att jag borde beställa en ny semester innan vi ens hunnit komma iväg på den första.

Att hitta en semester till vår familj är superenkelt. Hunden får gärna ha  möjlighet att följa med men det är inget krav. Jag vill ligga på (den privata) stranden och A vill göra saker. Helst inte på stranden. Jag kan tänka mig att göra saker på stranden men bara om jag kan vara spontan och inte behöver boka i förväg och hålla på och knöla. Jag vill gå på lågvarv, A får myror i brallorna om det inte händer något. Det får inte finnas barn på hotellet. Om det är inte knäpptysta mutantbarn då. Djurbarn går också bra. Muterade djurbarn däremot klarar vi oss utan vilket för oss till nästa punkt: Djurlivet. Området får helst inte vara känt för sina extremt giftiga djur/insekter. Stora djur som äter upp folk går också bort. Däremot gillar vi att äta djur så bra kött och fiskrestauranger är ett plus. Vi hatar människor så det får gärna vara ganska folktomt, särskilt får det gärna vara tomt på tyskar. Iaf den rödbrusiga varianten som lever på öl och i sina speedos. I öl och på speed går också fetbort så festområden …njae. Ingen av oss känner väl behovet av att återuppleva sista-minuten-resan under gymnasietiden igen. Min ultimata semester består av att jag vaknar, drar på mig min übersnygga bikini och något marginellt mer påklätt över den, hugger min bok i förbifarten och sedan lallar ner till frukost. Packar en tallrik full med frukt, drar ner solglasögonen i nyllet och parkerar mig på stranden. Jag blir liksom inte så mycket roligare än så. Iofs jag snorklar gärna och glor på havsdjur typ sköldpaddor och delfiner (jag är så förutsägbar). A har lite högre krav på tillvaron, gärna guidade turer som visar vacker natur eller historiska byggnader.

Sååå mina beresta vänner vart åker man under vinter (alltså jag vet att det heter vinterhalvåret men det är fan inte sex månader, snarare nio-tio) tiden om man vill hitta något sådant resmål utan att fullkomligt runiera sig?

Kommentera

