Ms. N00b

Jag vet att jag inte skulle blogga men gudarna är emot mig.

Posted in Uncategorized by msn00b on 04 augusti 2010

En helt vanlig onsdagsmorgon i Limhamn.

…man blir väckt av brandlarmet kl 07:05 på morgonen (A stekte hamburgare – dont ask) och blir glad eftersom man ju då ”kommer upp tidigt och kan ”gå igång”.

Ens hund blir kissad i nyllet av en annan hund (återigen – don’t ask. Pudelhanejävelskap) och man blir lite halvglad eftersom ”ja, nu kan jag ju inte skjuta upp att bada henne längre”

Jag är nog lite konstig.

Kommentera

