Ms. N00b

poff

Posted in Uncategorized by msn00b on 02 augusti 2010

Jag vet inte riktigt vart förra veckan tog vägen, fort gick det iallafall. och effektiv var jag.

Österlen, uppsats, opponeringar och så en sväng till Falkenberg på det och plötsligt var det måndag.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 02 augusti 2010 at 11:30 f m

    Ja visst går det fort. =)

    Själv har jag bara 1,5 vecka kvar tills jag börjar nytt jobb. Känns som att det inte gick någon tid alls emellan och att 10 veckor bara försvann. Urk. Hade gärna haft en månad till (eller två!). Mycket störande, har precis kommit igång ordentligt med att skriva igen och har precis fått uppföljaren klar för testläsning. Morr, jobb…

    • msn00b said, on 04 augusti 2010 at 7:57 f m

      Jotack jag vet precis hur du känner, jag har fått massor gjort i sommar men inte tillnärmelsevis lika mycket som jag hade tänkt! Stressar ihjäl mig just nu för att hinna få in tre uppsatser innan vi drar till Cypern den 23:e…

  2. Anna said, on 02 augusti 2010 at 10:19 e m

    välkommen till 30+ 🙂

    • msn00b said, on 04 augusti 2010 at 7:58 f m

      en unge på det och jag är redo för lighttravel misstänker jag…

  3. Anna said, on 06 augusti 2010 at 9:27 e m

    du kan få låna min?


Kommentera

