Ms. N00b

Måndag muppiga måndag.

Posted in Uncategorized by msn00b on 26 juli 2010

Dagen inleddes med att jag insåg att jag helt glmt av att skicka in uppsatsen jag var så stolt över att jag var färdig med i förtid. Insert suck.

Fortsatte med att min lärares adress till urkund inte funkar. Insert dubbelsuck.

Vidare är jag inte den enda som verkar ha glömt att lämna in för ingen av de andra i gruppen har postat på forumet heller så jag kan inte påbörja mina opponeringar. Trippelsuck.

Jag får inte tag på min lärare för att kunna ta tag i urkundproblemet. Fyrdubbel suck.

Nämensåatteh… Jag skiter i det här nu och ringer kusinen för att ta reda på om hon vill ha besök på Österlen istället. Det känns helt klart mer produktivt.

Kommentera

