Ms. N00b

Vet ni? Det funkade.

Posted in Uncategorized by msn00b on 14 juli 2010

Jag mixade helt enkelt era råd.

* Tog semester från sånt jag inte orkar. (tack plasmider)

* Gjorde en lista i fight mode style.(tack Liz, en punkt struken, two to go)

* Drog ner och tog ett kvällsdopp och åt en glass med finaste A. (Tack Anna!)

Prioritera rätt, strukturera, belöna. Klockren strategi!

Och helt plötsligt kändes det inte som om jag var en manet längre, jag hade kontroll. Jag hade en plan och det var bara att följa den. Mmm jag gillar planer, det är innan jag har koll som jag får panik och sen blir jag trött och så försvinner hela dagen. Well. Idag har jag två, nej tre måsten men jag kan inte göra något av dem nu så jag kan lika gärna slappa på balkongen en stund och njuta av svalkan i skuggan istället. jag tror hårt på belöningar. Att varva måsten med kul saker så att det inte blir så tungt. Igår betalade vi vår semesterresa. Vi skall hit:

och det känns ju jättejobbigt.

Verkligen.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Swede said, on 17 juli 2010 at 6:36 f m

    hej gumman
    jag har inte ditt nummer längre, senast jag var hemma försökte jag ringa dig, men du har ju bytt nummer…

    jag flyttar till malmö i november

  2. msn00b said, on 17 juli 2010 at 10:47 f m

    Hej darling, japp jag bytte nummer när jag sade upp mig men jag hade för mig att jag messade det till dig? Nåväl, vilken mail når jag dig lättast på så kan jag maila det? Kul att du flyttar hit! Hur kommer det sig att det blir Malmö?


Kommentera

