Ms. N00b

hej och välkommen till Svetto

Posted in Uncategorized by msn00b on 09 juli 2010

Jag vill inte ens veta hur varmt det är ute. Men långsamt, långsamt känns det som om jag smälter bort, en droppe i taget. Inte ens det immiga glaset vitt vin i min hand hjälper. Att duscha är helt meningslöst, jag är svettig innan jag hunnit stänga av vattnet.

Vardagsrummet är barrikaderat á la rivieran med förtäckta, men öppna,  fönster så därinne går det att andas men i köket står en gasspis och jag måste säga att jag inte är det minsta sugen på att dra igång en levande eld. Inte alls faktiskt.

Middagen består av melon, serranoskinka, mozzarella, tomat och vitt vin idag och intages på balkongen med fötterna i en balja iskallt vatten.

Frågor på det?

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. plasmider said, on 13 juli 2010 at 11:50 f m

    När kommer du hit och fixar denna lyx åt mej ?


Kommentera

