Ms. N00b

Den blomstertid nu kooohooommer

Posted in Uncategorized by msn00b on 27 juni 2010

Och tvätten är tvättad, hunden är badad, jag och A är också badade i självaste havet no less (och jag fick kramp i snippan, så kallt var det). Boken läses. golvet är dammsuget, solen skiner och allt är freakin’ fabulous.

Sommarlov är vad man gör det till, för imorgon rasar allt loss igen. Två uppsatser som skall smällas in tills på söndag. Möte på onsdag, Föllseda’ på tisdag och kanske, kanske en liiiiten föllsisfest nästa lördag om jag kan övertala folk att komma hit och äta min mat och dricka mitt vin.

Men den här helgen har det varit sommarlov, och alldeles särskilt idag och kanske kanske om jag är en duktig flicka och har lite eld i rumpan så är jag lika ikapp med plugget till nästa helg som jag var till den här och så är det sommarlov nästa helg också.

Kommentera

