Ms. N00b

Det är tur att jag är snygg när jag inte är smart.

Posted in Uncategorized by msn00b on 21 juni 2010

Upp med handen alla som tror att man får något gjort med skolarbetet när det är tjugo grader varmt på balkongen och solen faller i lagom vinkel på min baden baden stol och jag dessutom har tre nya böcker och en nykokt kanna kaffe.

Det finns en anledning till att jag är solbränd ppl och det beror inte på mitt gedigna engagemang i mina studier om vi säger som så…

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 21 juni 2010 at 2:21 e m

    Se det som sommarlov. =)
    Plugga kan man göra när det regnar.

    Eller vänta lite nu, är det inte då man ska sitta i soffan under en filt med en kopp varm choklad?

  2. K said, on 21 juni 2010 at 2:54 e m

    …men det är bevisat att skönhet går före intelligens och kompetens. Om du tvivlar, slå upp valfri tidning, tv-kanal eller musikvideo.

  3. msn00b said, on 21 juni 2010 at 7:52 e m

    Anna – Hell yes, plugga får man klämma in mellan mysstunderna, inte tvärtom 😛 Hur var semestern förresten?

    K – Tur det 🙂 Men skämt åsido, jag kommer ju få skiten gjord det får jag alltid men jag är ju inte precis tvärsugen 😛

  4. Anna said, on 22 juni 2010 at 4:48 e m

    Semestern underbar. =) Mycket sol, lagom mycket regn och vi hann med massor av saker. Övervann också min totala fobi gentemot maneter (också kända som evil minions of Cthulu) och badade på djupt vatten i havet… (scary). Höll noga utkik efter kräken. Snorkla över korallrev = liten och samtidigt enorm seger över den fullständiga skräcken. =)))

    • msn00b said, on 22 juni 2010 at 7:24 e m

      Det låter fantastiskt 🙂 Du är sjukt duktig som övervinner rädslan!

  5. Anna said, on 22 juni 2010 at 9:35 e m

    Hehe jo rädd för kräken är man när man går omvägar runt döda maneter som ligger på stranden (minst en meter) och sedan drömmer mardrömmar om eländet. *ryyyyys*


Kommentera

