Ms. N00b

Och på den sjunde dagen vilade hon

Posted in Uncategorized by msn00b on 20 juni 2010

Det finns så väldigt mycket som tränger sig på på söndagar. Söndagsmiddag, städning så att det är fint under veckan, knäfertlångpromenader och lite träning för det är ju söndag gubevars man är ju ledig, man hinner ju! Kanske åka och storhandla lite också? Bära upp saker på vinden? Trams och dumheter I say. Ledig är att inte ha några måsten, borden eller skullen hängandes över huvudet.

Nu är det jag som kokar en kanna kaffe och lägger mig på en filt i trädgården med en bra bok och hunden. Hon får göra det hon allrahelst vill dvs lukta på allt tre miljoner gånger och jag får lov att läsa min braiga bok.

Good shit söndagar, good shit indeed.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. plasmider said, on 20 juni 2010 at 11:37 e m

    Jag behöver också en söndag, eller helst två. Kan du skicka över lite sådan söndagstid till mej. Puss


Kommentera

