Ms. N00b

Post scriptum

Posted in Uncategorized by msn00b on 15 maj 2010

Men ok, jag har hunnit tänka lite. Filosofera som det så fint heter och faktiskt. Jag är ok med det här, jag är ok med det som hände. Jag tycker fortfarande att det var alldeles fruktansvärt korkat gjort men det är ok.

Det blir bra det här.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Simon said, on 16 maj 2010 at 11:51 f m

    Ehm…pratar du fortfarande om facebook?🙂

  2. msn00b said, on 16 maj 2010 at 1:21 e m

    haha nej nej, maila mig på sinisiew@hotmail.com så får du lösen till låsta inlägg🙂


Kommentera

