Ms. N00b

Why sleeping should be an option

Posted in Uncategorized by msn00b on 01 maj 2010

Man skulle ju kunna fråga sig vad jag gör uppe kl 07:15 en lördag. Det skulle man. Vid en närmare granskning skulle man då inse att hela familjen är uppe.

Minsann.

Att det dock inte är meningen att man skall vara uppe såhär tidigt en lördag blev pinsamt tydligt när A slant med nässprayen och alltså slyckades slå sig själv i bihålan. Själv hade jag tydligen problem med att bedömma avstånd så jag drog jag kylskåpsdörren i näsryggen i full fart. Dock klarade vi oss bägge utan näsblod för en gångs skull och det är ju positivt!

Dock är jag måttligt sugen på att släppa iväg honom på motorvägen till gbg. Det är liksom en sak att vara yrvaken i köket och en annan att vara det i bilen. Älskade, gängliga klant.

Kommentera

