Ms. N00b

Jag är vuxen nu.

Posted in Uncategorized by msn00b on 28 april 2010

Ett kunde som blev ett borde som blev ett måste som blev ett fuck it. För NÄE jag tänker inte spendera mina precious dagar för att passa med någon annans när jag inte måste, hela poängen med att jag sade upp mig är att jag blir fri så nej, NO. Jag vägrar anpassa, vägrar passa, passa upp. Och en gratis lunch? Gratis luncher existerar inte, folk vill alltid ha något, om det så bara är din tid och herregud, jag har väl bättre saker för mig än att sitta och småprata artigt över salladstallrik med människor som intresserar mig lika lite som jag intresserar dem.

Är så sjukt trött på att jag är så förbannat snabb på att anpassa mig, passa in.

FUCK IT

Har istället ny plan: Sitta hemma. Knacka text. Sola. Hämta mina böcker, kanske dammsuga. Fixa ny mobil. This is me som tränar på att vara vuxen och göra som jag vill snarare än som andra tycker.

Det blir bra nu.

 

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. dodgy said, on 29 april 2010 at 9:30 f m

    Sola kan bli problematiskt, men det andra låter bra tycker jag =)

  2. Ninde said, on 30 april 2010 at 1:25 e m

    Knacka text? Ledtrådar? (eller är det bara för att jag missat läsa bloggar denna hellweek?)

  3. msn00b said, on 30 april 2010 at 1:38 e m

    Dodgy – mja, fast några små strålar blev det ju framåt efteriddagen🙂

    Ninde – en uppsats jag håller på att fila på till skolan .-) eller ja, fila på var ju också en jävla omskrivning, borde börja på är mer korrekt uttryckt🙂


Kommentera

