Ms. N00b

Liza

Posted in Uncategorized by msn00b on 27 april 2010

För många år sedan på en oreange/blå sajt när jag bodde i ett land långt, långt borta träffade jag en sockerpaj. Vi chattade, vi mailade, vi skrev blogginlägg och vi ringde. Jag flyttade hem till Sverige, sockerpajen fick ett namn och hette Liza och blev med tiden en av mina allra närmsta (och jag släpper dig aldrig).

Det finns ingen som kan få mig att kräla på ett golv som du. Du är kvinnan som kan parkera på en fucking femöring och ingen jag vet kan ge fingret med sådan värdighet som du. Dessutom är du drottning av det höjda ögonbrynet. Sötare än socker, drygare än yes. Mina fina Liza som idag blir hela nitton jordsnurr, i år igen!

Grattis finaste 🙂

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liz said, on 27 april 2010 at 8:29 f m

    Men alltså, här sitter jag och småsnörvlar*sniff* GULLE!

  2. msn00b said, on 27 april 2010 at 3:11 e m

    gulle gulle gulle! 🙂


Kommentera

