Ms. N00b

Dagens TMI – fissig, fissigare fissigast

Posted in Uncategorized by msn00b on 26 april 2010

Alltså…det var jättekul att vara ute och galoppera över ängarna, kan inte ens minnas när jag gjorde det sist, MEN vissa…ädlare delar känns av om vi säger så.

Dock har jag en känsla av att mina medresenärer på tåget kanske tycker det ser en liiiiten aning konstigt ut om jag kommer gående med en stor ispåse i trosorna.

Är dock svårt frestad.

Note to self: Köp mormorstrosor.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kathrine said, on 27 april 2010 at 6:45 f m

    Förlåt, här sitter jag och skrattar!
    Kan tänka mig att det är lite samma känsla som efter ett moutainbikepass i skogen, innan de ädlare delarna vant sig!
    *fnissar lite till*

  2. msn00b said, on 27 april 2010 at 7:30 f m

    Skratta på med gott samvete du, jag fnissade ganska bra för mig själv igårkväll när jag skrev det där🙂 (och jag kan på allvar fortfarande inte sitta ner) samtidigt var jag ju mer än lovligt korkad som inte såg till attt jag hade somlösa underkläder på mig så jag får skylla mig själv🙂


Kommentera

