Ms. N00b

En gång hästtjej, alltid hästtjej.

Posted in Uncategorized by msn00b on 21 april 2010

Kommer på mig själv med att lusläsa hästannonserna, titta så smått efter boxplats mest för att checka läget. Suckar lite och inser att egen häst på heltid, nej det är inte där jag är precis nu. Jag har varit där, jag skall dit igen, men just nu går det bara inte. Men jo, jag har börjat leta efter häst att rida några dagar i veckan. Nackdelen med att ha flyttat till Malmö är att jag har precis noll hästkontakter härnere, i Göteborg hade det ju varit en helt annan sak men här är jag verkligen förvisad till annonser och det känns väl sådär om jag skall vara ärlig. Men det skadar ju aldrig att kolla? Bil har jag ju så jag kan ta mig hyfsat långt iaf.

Kommentera

