Ms. N00b

The hurtbulle within

Posted in Uncategorized by msn00b on 17 april 2010

Alltså jag tänker såhär:

Om jag äter en stor middag med köttbit, pommes, sås, sallad och dessutom tar en till portion pommes och sedan fortfarande är hungrig trots att jag väntar en halvtimme/timme.

Då är det väl rimligtvis ett tecken på att min inre Cindy Crawford gått och tränat i smyg åt mig utan att jag märkt något? Liksom tripplat min förbränning genom den massiva träningssatsning hon gjort när mina tankar varit någon annanstans, n’est ce-pas?

Det är ju iaf definitivt mer troligt än att jag håller på att få en ny omgång magkatarr och måste börja äta medicin och sluta dricka kaffe igen (jag blir så sjukt otrevlig utan kaffe), eller hur?

HållmedhållmedhållmedhållmedHållmedhållmedhållmedhållmed Hållmedhållmedhållmedhållmed

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. /Kathrine said, on 18 april 2010 at 1:30 e m

    Naturligvis är det så.
    Fast jag tror det är Adriana Lima/Gisele Bundchen och inte Cindy Crawford som bor inom dig.🙂

    /Kathrine

  2. msn00b said, on 18 april 2010 at 8:50 e m

    Men ååå en tjej helt efter min smak, du fångar mitt tantkomplex så mjukt och fint 🙂

  3. Ninde said, on 19 april 2010 at 4:29 e m

    Inte då. Du har bara sjukt hög förbränning. Sådeså..;)

  4. Mona said, on 20 april 2010 at 8:26 e m

    Kött, friterad mat och mejeriprodukter gör att mer syra skapas i magen. Ät bladgrönsaker så blir det bättre.

    // Ngn som inte haft magkatarr sen 6:an

  5. msn00b said, on 20 april 2010 at 9:36 e m

    Ninde – gull!

    Mona – Som jag skrev så åt jag även sallad, både ruccolla, frisésallad och färsk spenat så brist på bladgrönsaker har jag inte, däremot har jag haft en stor portion stress i mitt liv eftersom jag gått i tankar att säga upp mig från mitt jobb vilket jag sedermera också gjort och voilá! Så fort jag skrev på papprena så var magontet som bortblåst🙂 Men tack för omtanken!


Kommentera

