Ms. N00b

Lördagspoesi

Posted in Uncategorized by msn00b on 04 april 2010

Ganska ofta tänker jag

att folk som ränner på krogen

inte vet vad de missar

hemma i soffan

eller sängen

Där man kan ligga

läsandes en bok.

Pillandes en navel

i rosa flanellpyamas

med båtar på.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lina said, on 06 april 2010 at 11:18 f m

    kommer till malmö ikväll

  2. msn00b said, on 06 april 2010 at 11:25 f m

    Hur länge stannar du? Är det bestämt att du sover hos Mimmi? Har du några planer spikade?

  3. Lina said, on 06 april 2010 at 11:53 f m

    Inga planer all… jag har inte ens hört från Mimmi… ha ha ha
    har tydligen inte hennes nummert
    du vet jag
    ÄR SJUKT PLANERAD
    Åker på tåget som går 15.21 från Stockholm… har ingen aning om när jag är nere, men återvänder på Onsdag… ingen biljett ännu…. så vi har ingen aning om NÄR! ho ho ho ja ja ja

    r du inte glad att du är min kompis!

    • msn00b said, on 06 april 2010 at 7:50 e m

      hahaha klart jag är glad att jag är din kompis *ler krampaktigt och stänger av telefonen*
      nej allvarligt, vaffan, bo hos mig då, det är väl inga problem sålänge du inte hr något emot att bli knäfrad hehe .-)

  4. Liz said, on 06 april 2010 at 12:48 e m

    Meeeeh, fika?


Kommentera

