Ms. N00b

och idag tycker vi synd om Ms. Noob

Posted in Uncategorized by msn00b on 26 mars 2010

 

8 gigantiska punkter på att göra listan som jag inte har en sportslig att ducka.

Oh goody.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lina said, on 27 mars 2010 at 1:22 f m

    hej gumman, jag vet inte, och kommer inte kunna svara på det förrän jag är hemma i Sverige och vet vad för möten och så jag behöver gå på…
    Men jag kan bo hos mimmi när jag är i Malmö, så kan jag ju höra av mig om jag kommer ner och se om vi kan klämma in en fika eller en drink eller något annat fancy!
    Hur går det med träningen?? Är du fortfarande lika pepp… Nu finns det derby i Malmö— är du inte liiite sugen så att säga??

  2. msn00b said, on 27 mars 2010 at 10:43 f m

    Ja, vaffan det löser sig, hör av dig såfort du vet så kan vi ju se ur vi kna lösa det? Alldeles oavsett hade det varit grymt nice attt träffas. Rullskridskor och jag? hmmm då får du lära mig hur man gör när man stannar först😛

  3. msn00b said, on 27 mars 2010 at 10:43 f m

    och träningen ja…eh…jag har inte varit på träningen på typ fyra eckor för jag har bara varit förkyld och har haft en massa crap att göra men tar officiellt mya tag på tisdag!


Kommentera

