Ms. N00b

3 2 1 go!

Posted in Uncategorized by msn00b on 19 mars 2010

Är det en hemskt dålig idé att rusa ut och raka vägen ner i frisörstolen bara för att man sett en tjej på en blogg med en snygg lugg?

Min inre treåring tänker! Ja! Do it! Spontanitet äger!

Min inre 30-åring säger: men vaffan, du skulle väl växa ut håret?

så vi gör det enkelt för oss, ni får bestämma istället.

tjejen med den snygga luggen hittar ni på keikolynn.blogspot.com, hade jag passat i det där? Dvs bara luggen men resten på utväxt?

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gabbi said, on 19 mars 2010 at 7:55 e m

    Hahaha, jag var på Keiko Lynns sida precis innan jag klickade mig in på din sida. Courtesy of Underbaraclara of course…
    Jag vet inte hur du skulle se ut, men tjejen är ju grym i alla fall.
    Helghälsningar,
    Gabbi

  2. /cat said, on 19 mars 2010 at 8:57 e m

    Snyggt! Kör på!

  3. msn00b said, on 19 mars 2010 at 9:09 e m

    Det bidde en lugg🙂

  4. plasmider said, on 21 mars 2010 at 10:03 f m

    Och snyggt blev det🙂

  5. msn00b said, on 21 mars 2010 at 10:27 f m

    sötnöt🙂

  6. Lina said, on 21 mars 2010 at 3:00 e m

    bra där… jag fööörsöker spara ut mitt hår… det g¨r inte så bra


Kommentera

