Ms. N00b

Posted in Uncategorized by msn00b on 17 mars 2010

Sprang förbi bokrean igår och kunde inte låta bli att gå in trots andan-i-halsen-bråttom som vanligt. Blicken föll på en bok med en titel som handlade något om presationsgalna tjejer och hur vi kan ta kommandot över våra liv utan att bränna ut oss. En punktlista radades upp med steg i stil med *ta kontroll över din ekonomi! *förenkla dina relationer! *organisera om hemma för att få mer ordning!

Det lät så fruktansvärt jobbigt.

Köpte istället:                                         och                         

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 17 mars 2010 at 5:54 e m

    Ha ha underbart! Det var min automatiska tanke också, att det lät jobbigt! Hoppas de du köpte var bra?🙂

  2. msn00b said, on 17 mars 2010 at 7:17 e m

    Hehe great minds think alike🙂 Återkommer med recension framöver

  3. Lina said, on 17 mars 2010 at 9:44 e m

    Hej, när jag är i Sverige om två veckor funderar jag på att åka till Danmark för att träffa Danmarks rollertjejerna… och tänkte då åka via Malmö…

  4. msn00b said, on 18 mars 2010 at 8:36 f m

    Nice🙂 Mi casa e su casa men ge mig ett datum när du bestämt dig så kan jag planera in det, enda planen jag vet om att vi har är att vi firar 4 år helgen 2/4 – 4/4 och just då vill vi inte ha gäster men andra dagar funkar. Dessutom vet jag en diva som kommer släpa ut oss för att dricka drinkar🙂


Kommentera

