Ms. N00b

Tankar om konstigheter

Posted in Uncategorized by msn00b on 05 mars 2010

 

Strypsex – ok jag erkänner, jag har gjort en del kinky grejer i mina dagar men det här fattar jag inte. Är det så att man tänder på att bli strypt? Är det lika ok att tända på att  strypa någon annan? Betyder det att ett astmaanfalll är extra hett, eller räknas det liksom som fusk? Hur gör man när man onanerar? Hur tar man upp det med en ny sexpartner på ett smidigt sätt? Hur förklarar man blåmärkena?

Julgran – Betala 500 spänn för ett träd som man slänger en vecka senare. Gärna samtidigt som man ordentligt sopsorterar julklappspappret för att spara på miljön.

Dammsugarpåsar – vem fan minns vilken modell man har på dammsugare? Allvarligt? Tacka vet jag påslöst.

Att ge bort snittblommor – varsågod! Ett bevis på min undying love! Kom igen, ge bort en vacker krukväxt istället, den dör iallafall inte efter fem minuter.

Att köa för att köpa snabbmat – kommentar överflödig.

 

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gabbi said, on 06 mars 2010 at 3:31 e m

    Strypsex är det enda jag själv inte förstår mig på, på den listan. Kommentar överflödig på den liksom…
    Påslöst, jag visste inte ens att man kunde köpa påslösa dammsugare. *okunnig*
    Snittblommor gillar jag även om jag naturligtvis älskar att få krukväxter. Det känns lyxigt!
    Och julgran är ju ett måste? 🙂 Här i Skellefteå samlar kommunen in alla julgranar och så värmer vi villorna (via värmevärket) med träden efter jul. Ganska smart tycker jag. 🙂 Also, träd är väl det enda det finns i rejält överflöd här uppe, förutom myrar och snö då… hahaha
    Helghälsningar från soligt vårvintrigt norr,
    Gabbi

  2. plasmider said, on 09 mars 2010 at 11:32 f m

    Julgran är helt överflödigt, räkna ut den kombon med massa julgranskulor, ett träd att klättra i inomhus ihop med 3 katter och 2 hundar. Dom växer så fint bakom huset, kan säkert knalla ner över åkern om jag får abstinens efter att pynta något.
    Glöm strypsex, jag menar, hur kul är det med astma…
    Påslös dammsugare is the shit !


Kommentera

