Ms. N00b

Att skicka framåt maj/juni när de årliga tjatmailen om semester börjar komma.

Posted in Uncategorized by msn00b on 27 februari 2010

Hej QQ,

det stämmer att jag inte har tagit ut semesterdagar ännu. Precis som dina tre mailledes påminnelser indikerar. Det stämmer också att arbetslagen säger att jag måste ta ut 20 dagar innan den 31 december. Men då vi befinner oss i Juni och det alltså är sex månader kvar tills dess att tiden går ut  och  vi dessutom inte har produktionsmål som är beroende av något schema oss arbetare emellan vilket gör att jag kan ta semester i princip när det passar mig  så skulle jag uppskatta om du kunde lita på mig i egenskap av vuxen människa att jag tar ansvar för att jag inte går miste om några semesterdagar.

mvh

XX

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninde said, on 01 mars 2010 at 2:41 e m

    He he he. Speciellt det där Dagisbarns-tilltalet som stör mig. Brukar droppa lite ”ta ut övertid i pengar” hintar ibland bara för att se Mellanchefen svettas lite. He he…;)

  2. msn00b said, on 02 mars 2010 at 9:00 f m

    ohhh humor🙂


Kommentera

