Ms. N00b

Ups and downs

Posted in Uncategorized by msn00b on 17 februari 2010

 

– Får tfnsamtal om att tredje part i bytet backar ur IGEN. Suck och stön!

+ Bokar visning av lägenhet redan ikväll! I samma område! Och tillträdet ligger perfekt i tiden så vi slipper dubbla hyror!

– Oroar mig för en vän, tänker att hon kanske är arg på mig

+ Får tfnsamtal av vän! Vi skall ses imorgon!

– Tfnjävel lägger av gång på gång

+ Jag skall få en iphone! Och det är inte jag som betalar!

Se på fan, det jämnar ut sig.

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 17 februari 2010 at 6:33 e m

    Verkar inte vara lätt att hitta någonstans att bo…

    Det kanske är som med killar, när man slutar leta och bestämmer sig för att leva i celibat så dyker de upp.

    Du kanske skulle heminreda och tapetsera om, så ska du se att du får en ny bostad precis när allt är klart!

  2. msn00b said, on 17 februari 2010 at 7:51 e m

    Fast oj nu missförstod du nog, vi har redan fått erbjudande om ny lägenhet🙂

  3. Anna said, on 17 februari 2010 at 10:47 e m

    aha då missade jag något. =) tyckte att det lät som att de hade backat ur så det inte blev något.

  4. Anna said, on 18 februari 2010 at 4:38 e m

    Hade jag visst. =) Trodde att det var det som de hade backat ut ifrån.

  5. Simon said, on 18 februari 2010 at 7:51 e m

    En iPhone?

    Ser man på! Ett litet steg närmare ljuset..😉

  6. msn00b said, on 19 februari 2010 at 10:57 f m

    anna – enkelt missförstånd, men det var därför det var både plus och minus, vi tappade en lägenhet men fick en annan🙂

    Simon – vi får väl se🙂 Den får ju grymma resultat i strålningstesterna och det var framförallt därför jag valde den, om den lever upp til mina förväntningar på andra fronter får vi se🙂 Som telefon sett så är den ju iaf ascool :_)

  7. Ninde said, on 19 februari 2010 at 3:43 e m

    Åh, du måste recensera iphonen sedan, lova det..:)

  8. msn00b said, on 19 februari 2010 at 5:44 e m

    ninde – promise!


Kommentera

