Ms. N00b

Ren och skär avund

Posted in Uncategorized by msn00b on 14 februari 2010

Inte nog med att jag är tokförkyld och längtar efter sol. Jag satt dessutom och bokade biljetter till solen åt någon annan idag eftersom hon inte gärna kunde göra det själv samtidigt som hon rände runt i London.

Åhhh bitterheten.

Nåja, nu unnar jag ju darlingen hennes semester, det skall gudarna veta men oj oj oj vad jag just då önskade att de där biljetterna var till mig istället för till henne.

Well jag är ju då som bekant varken i solen eller på semester, utan tänkte krama på sambon, titta på Son’s of Anarchy och snora i godan ro. Vad gör ni på denna kommersialismens dag?

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erika said, on 14 februari 2010 at 10:50 e m

    Fikar satan och packar kartonger. Och är alldeles hjärtekrossad.

    • msn00b said, on 15 februari 2010 at 9:57 f m

      awww, förstår att det känns tufft men vet också att du tagit ditt beslut på helt rätt grunder. Du är galet modig 🙂

  2. Ninde said, on 16 februari 2010 at 10:11 f m

    Funderar på varför H skickade rosor egentligen…

    ..och hela världen verkar förkyld numera..


Kommentera

