Ms. N00b

men hjälp

Posted in Uncategorized by msn00b on 10 februari 2010

Jag satt förresten och tittade på tv häromdagen när jag plötsligt började gapskratta. In i bild vandrade nämligen skor som var så fula att Åsa-Nisses fru inte ens hade velat slå ihjäl möss i lagården med dem. Två sekunder senare skrattade jag inte längre eftersom jag insåg att dessa skor ansågs var det hetaste heta just i detta nu. Det var nämligen introt till serien ”The City” som utspelade sig där i rutan.

Jag är hyfsat besatt av skor. Skor är för mig vad havre är för hästen, Jolt för datornörden och plastdoktorn för Hollywoodfrun. De får mig att må oförskämt bra och känna mig toksnygg helt enkelt. Just därför har jag också en ganska eklektisk smak vad gäller skor men det här? I don’t get it. Är det NÅGON som tycker att det här är snyggt? För letmetellya, om det är skor som dessa som gäller framöverkommer jag att sitta hemma och intensivt pussa mina Chanelballerinas i rent terapeutiskt syfte.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erika said, on 10 februari 2010 at 7:19 e m

    Allvarligt… jag kräktes lite… Brrrr.

  2. filippa said, on 11 februari 2010 at 10:54 f m

    Nedre delen på nr ett: helt ok. Skor nummer två.. pja, jag kan tänka mig dem…

  3. Lina said, on 11 februari 2010 at 2:05 e m

    he he he
    hur gillar du mina skor??
    http://liinalainen.blogspot.com/2010/02/nar-katten-ar-borta-dansarna-rattorna.html

  4. msn00b said, on 11 februari 2010 at 2:25 e m

    Filippa – jo nedre delen kan jag leva med på båda skorna men ovandelarna får mig att må lite lite illa:-/ Tvåans nedre silhuett är åtminstone lite nyskapande och rolig men resten noooo however, alla kan itne tycka lika och gör de dig lycklig so go right ahead🙂

    Lina – lite samma grej där, jag gillar nederdelen men ovandelen…mja, jag vet inte, inte min stil. Jag är helt enkelt inte lika edgy som du.

  5. Lina said, on 12 februari 2010 at 1:25 f m

    och mina har jag ändå haft i snart tre år… fast jag kallar de mina förhuds stövletter på kul…


Kommentera

