Ms. N00b

Snabbinlägg

Posted in Uncategorized by msn00b on 08 februari 2010

När man vill baka eller laga mat eller bara läsa om mat, kolla in den här bloggen och kolla sedan in hennes länkar. God damn!

http://annesfood.blogspot.com/

Om jag inte var så trött att jag höll på att somna sittande så hade jag nog ställt mig och vispat ihop något i den här stilen. Mmm.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Between my walls said, on 09 februari 2010 at 7:02 f m

    faen
    jag vill ju laga kaka

  2. msn00b said, on 09 februari 2010 at 8:45 f m

    Mmm jag med, fattar dock inte vad det är med mig. Är så sinnessjukt trött hela tiden. Känns som om jag kan somna sittande ellr stående, hur som helst. Vad som helst bara jag får sova.

  3. Between my walls said, on 09 februari 2010 at 11:55 f m

    jag somnade vid halv elva
    tokdog


Kommentera

