Ms. N00b

Thank God It’s Friday!

Posted in Uncategorized by msn00b on 05 februari 2010

 

Ungefär så låter det på repeat i mitt huvud här där jag ligger i soffan och försöker läsa, det går inget vidare kan jag meddela. Det är en sådan där dag där det borde vara ledigt  och soffläge efter klockan 1630 pip men eftersom jag varit sjuk sista halvan på veckan så har jag skjutit upp en massa saker som måste göras i helgen istället och eftersom jag fortfarande är sjuk så blir jag bara mer och mer stressad över saker som måste göras fastän jag inte riktigt orkar.

Det är i sådana här lägen som jag köpslår lite med mig själv och belönar varje bra sak jag orkar med något som jag egentligen hellre vill göra. T ex om jag plockar undan i lägenheten, dammsuger och diskar så får jag se ett avsnitt Ugly Betty.

Speaking of which så har jag faktiskt redan gjort något bra idag och mailat iväg så nu är det kaffe och Betty dags.

Fan vad jag älskar att vara boss över min egen tid. Allra, allra helst så skulle jag nog aldrig mer vara beroende av att infinna mig på ett kontor mellan 0800 och 1630.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 05 februari 2010 at 1:51 e m

    Låter inte dumt.

    Tur att man har lite ljusglimtar bland bloggarna som trillar ner i mailboxen när man sitter och tråkar på jobbet i väntan på att klockan ska bli 16.


Kommentera

