Ms. N00b

Levande scharader

Posted in Uncategorized by msn00b on 04 februari 2010

Har spenderat dagen ömsom med näsan i en bok ömsom tittandes på Ugly Betty första säsongen. Det är någonting med tjejserier. Plötsligt får jag en vild lust att måla naglarna och plocka ögonbrynen för att inte tala om hur mycket jag saknar en rejäl solbränna och högklackade skor.

Jag vill ha vår nu. Sol värme och en ursäkt att visa upp mina fabulöst snygga tånaglar någon annanstans än på Hapkidoträningen. Jag vill ha korta klänningar och möjlighet att sitta på balkongen utan att behöva dra på mig skidbyxorna först.

I miss summer me.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 04 februari 2010 at 5:59 e m

    Jag vill kunna sätta mig i bilen och köra iväg… idag har de jävlarna återigen plöjt bara mitten av min gata = överallt där ingen bil stod är det en gigantisk snöhög, och överallt där en bil stod så är det en gigantisk bilformad snöhög som tar 0-60 minuter att skotta sig igenom.

  2. karolina said, on 07 februari 2010 at 12:23 f m

    jag vill bara ligga lite just nu

  3. msn00b said, on 07 februari 2010 at 11:41 f m

    Anna – fy fan! stackare:-/

    Lina – också en plus med Sommar och vår, solljus och massor av vitamin D och sedan vill man tok-ligga. Very good shit det där solljuset.


Kommentera

