Ms. N00b

Men ååååååå Lisa i Love you!

Posted in Uncategorized by msn00b on 28 januari 2010

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Lisa Magnusson skriver så sanslöst jävla mycket bättre än jag. Min inre författare vill typ hångla upp Lisas penna i brygga och väsa ”tell me moooore, i want mooooore.” Det är en väldans tur att min inre författare inte är mitt yttre, sociala jag, det är det. 

när jag säger att spa ger mig bordellvibbar så kanske det låter som om jag bagatelliserar horfrågan, men det gör jag absolut inte. Jag tycker bara att vi kanske skulle fråga oss om inte begreppet prostitution borde utökas. Finns till exempel den lyckliga spaterapeuten, eller är det en myt? Så jävla kul kan det ju inte vara att stå och kladda in tjocka, finniga, håriga och illaluktande kroppar med olja hela dagarna till en instrumental new age-version av ”Against All Odds”.”

Så klockrent!

Kommentera

