Ms. N00b

Lilla krumelur vill aldrig bliva stur

Posted in Uncategorized by msn00b on 27 januari 2010

Jomen jag veeet.

Riktiga vuxna stör sig på ”snöstorm”. Riktiga vuxna blir stressade och tycker att allt går långsamt och hänger sig på tutan. Riktiga vuxna vinglar till jobbet på smala klackar som halkar i snön, riktiga vuxna  tycker vintern är slitig och längtar bort.

Men jag har det ju så sanslöst bra här i mitt soffhörne med min varma choklad, duntofflisar, hundens huvud vilandes på magen och en bok att försjunka i. Det har till och med snöat så mycket att jag kunde bygga en snölykta på balkongen.

Ms.N00b – Trettio going on femochetthalvt.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anna said, on 27 januari 2010 at 5:11 e m

    jättemysigt. =) Sitter själv fast på jobbet, mycket seg dag. Har varit och tränat också för första gången på typ ett par år, så är nu frisk och välmående med figur som en gudinna. Eller något.

    Vill åka hem, men pga dumma träningen på långlunch så måste jag hänga kvar här tills alla som såg mig komma på morgonen har gått hem. Blurk.

    Snart: hemfärd på isbana i bil med trasiga stötdämpare så det skumpar som för en elefant i en puckelpist. Weeeeeeee!

    Känner du för att prova på att spela in lite i vintermörkret förresten? När vi körde lite första gången så kände jag mot slutet att jag verkligen ville höra mer och det lät väldigt rätt.

    /Anna

  2. plasmider said, on 27 januari 2010 at 5:14 e m

    Jag vill med…
    Jag är inte alls gammal, fixa min rygg så gör vi snöänglar 🙂


Kommentera

