Ms. N00b

Mensåatteh…

Posted in Uncategorized by msn00b on 23 januari 2010

Kommer ni ihåg projektet, som inte gick så bra?

Well idag ringde tredje part igen, han vill tydligen byta ändå. Så nu håller vi tummar och tår och fanvetallt för att vi får lov att flytta härifrån:

till att bo här istället:

Allvarligt, jag vill verkligen det här. Jag vill det väldigt mycket mer än jag vill en massa andra saker. Jag vill ta min morgonpromenad längs med havet istället för längs med regementesgatan. Jag vill ha grönska utanför dörren och vill kunna cykla till stranden utan att behöva passera citykärnan. Jag vill kunna promenera bort till brukshundsklubbens appelplan när jag skall träna och jag vill verkligen, verkligen bo utanför stan. Jag vill inte ha ett dagis nedanför min balkong och jag vill inte behöva var livrädd för att barn på sagda dagis skall få för sig att de bara kan rusa fram till min hund hur som helst. Nu. Nuuuuuu

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erika said, on 23 januari 2010 at 9:31 e m

    Jag hoppas av hela mitt hjärta att du får som du önskar, söta.

  2. Stina said, on 23 januari 2010 at 9:34 e m

    Hoppas det går vägen den här gången då!
    Kommer tänka på dig då jag åker över den ståtliga bron till mitt älskade Danmark till sommaren 🙂

  3. Anna said, on 23 januari 2010 at 9:58 e m

    Verkligen lycka till! Havet är bättre för vovvar. 😉

  4. msn00b said, on 23 januari 2010 at 11:45 e m

    Ni är ju så himla söta, tack allihop!


Kommentera

