Ms. N00b

Dagens TMI

Posted in Uncategorized by msn00b on 23 januari 2010

Det här inlägget handlar om mens, med en fin förtydligande bild. Om du inte vill veta mer föreslår jag att du blundar nu.

Idag har jag:

Promenerat som en galning, gått i (väl synligt) oknäppta skidbyxor i ett köpcentra, känt olust inför att röka, mölat i mig en stor burk oliver på mindre än en ögonblink, tyckt att krämig potatisgratäng smakar ingenting och fått ett obönhörligt behov av grönsaker, frukt och läsk (jag hatar i vanliga fall bubblor). Varit konstant kissnödig, sett jättehurtig ut eftersom jag fått ”rosiga kinder”, kört bil som en debil pensionär  och inte kunnat koncentrera mig överhuvudtaget på någonting alls och varit på ett strålande humör blandat med små charmerande ilskeutbrott där jag bland annat ylat om att ”internet är för litet”.

Mens och graviditet – förvillande lika.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. dodgy said, on 24 januari 2010 at 10:43 f m

    Men.. men.. internet är ju pyttelitet juuuuu!🙂

    • msn00b said, on 24 januari 2010 at 10:48 f m

      se det positivt, jag varken grät eller tvingade dig att köpa choklad .-P

  2. Gabbi said, on 24 januari 2010 at 10:08 e m

    Jorå, känner igen det där, särskilt det med öppna brallor.
    Man är såååå värdig.😉
    Hälsningar,
    Gabbi
    Förresten, håller tummarna järnet för lägenheten.🙂

    • msn00b said, on 24 januari 2010 at 10:39 e m

      men gud vad skönt att det inte är BARA jag, thanks for sharing🙂 tack för tumhållningen, skall till ävrden imorgon och lämna in papper *peppar peppar*


Kommentera

