Ms. N00b

Men dra åt helvete du med

Posted in Uncategorized by msn00b on 22 januari 2010

Kommer ni ihåg imorse när jag skrev att jag var så glaaad så glaaad och kvidde-jävla-vittrade som en förbannad näktergal på tjack? Minns ni det?

Well tänk er nu att klockan är kvart i tre, det skymmer ute. jag fryser. Vi har slut på filmjölk och i ett totalt anfall av lathet åt jag musli utan filjävel när den nu envisades med att ta slut sådär och nä jag orkade inte gå och handla. Part tre i projektet som jag hade tänkt skulle utmynna i en trevlig lägenhet i ett trevligare område verkar ha backat ur totalt…

Inte så väldigt mycket kvidde-jävla-vitt just nu  kan jag meddela.

Kommentera

