Ms. N00b

Lisa Magnusson skriver bättre än jag

Posted in Uncategorized by msn00b on 21 januari 2010

Men JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Amen och ett jävla Hallelulja på det.

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dodgy said, on 21 januari 2010 at 3:29 e m

    På tal om något som INTE har med inlägget att göra, mest eftersom du ALDRIG LÄSER DIN MAIL!

    We throw sticks at dogs, that’s the level we have dogs at. You’d never dream of throwing one for a cat. We throw sticks for dogs, and dogs go, ”Oh, he’s dropped his stick! I better go and get that. [mimes chasing after the stick] Saw you dropped your stick there, thought I’d bring it back. And you – hang on! [mimes giving the stick back and follows it with eyes as it’s thrown again] Did you see me just bring that back? And then you … you dropped it again? This is very weird. I don’t know what’s going on here. [mimes bringing the stick back again] Now, hang on to it this time, I don’t want to piss about all the time. You think I enjoy this? There you … don’t fucking throw it!” That’s why the third time, when they come back, they won’t give it to you. They go, [through clenched teeth] ”No … I won’t let you take it!”

    Tyckte bara det var roligt och nu förstår jag helt plötsligt knäfern mycket bättre! hehe

    • msn00b said, on 21 januari 2010 at 4:25 e m

      Jodå älsklingen min, visst läser jag min mail, däremot har jag inte som du mailen uppe hela tiden. Dessutom pratade vi ju i tfn för fem minuter sedan så…du kunde väl sagt något? Eh? EH? EH?
      Hursomhelst, hell yes jag förstår henne definitivt hehehe var hittade du det där?

  2. divafabulous said, on 21 januari 2010 at 4:28 e m

    Men GUD jag läste också det där och höll på att dö lite. egalias döttrar liksom, fast på riktigt. jefla kvinniskor.

  3. Anna said, on 21 januari 2010 at 4:48 e m

    Alltså, jag måste vara lite efter eller så bor jag för långt bort från civilisationen, men jag har inte hört talas om det här. Så urbota idiotiskt och så ofattbart bra Lisa Magnusson skrivit.

    Jag har sagt det förut och jag säger det igen; vad är det för fel på folk?

    • msn00b said, on 21 januari 2010 at 4:52 e m

      Det värsta är att jag stöter på människor ganska ofta som använder ust ”hen” och som dessutom moraliserar över eländet, helt jefla sanslöst. Plus att jag blir så satans ARG när jag läser kommentarsfältet till hennes krönika. GAAA tur att jag skall iväg och träna kampsport sen hehehe

  4. Ninde said, on 22 januari 2010 at 3:26 e m

    Måste väl erkänna att jag inte tänkt så mkt på ordet ifråga, mer sett dett som en tillfällig kuriosa använd av de som tycker sig i ett stort behov av könsneutrum. Men framförallt:
    ”Alla ska behandlas lika, inte bli lika.” Hell yeah to that…


Kommentera

