Ms. N00b

Damages (pun intended)

Posted in Uncategorized by msn00b on 15 januari 2010

PANG

Så landar jag i mattan, rullar runt. Pang en gång till, jag slår till med armen för att komma upp. Det sägs att det slutar göra ont efter ett tag eftersom kroppen vänjer sig vid smärtan och slappnar av men just nu spelar det ingen roll. Det enda som betyder något är att jag faller rakt ner, att jag böjer in huvudet som jag skall och har koll på högerarmen för att inte ta emot mig. Upp igen, flinande som en idiot och vänta på att det blir min tur igen och PANG ner i mattan.

Herregud, vem hade kunnat ana att det var så jävla kul att åka på stryk?

Dagen har därefter spenderats lätt ledbruten framför Damages. Antingen är jag hopplöst efter min tid eller så har vi alla missat denna guldklimp för jag har inte hört ett smack om den tidigare. Hursomhelst.

Damages

Se den. Just do it. Do it now.

Kommentera

