Ms. N00b

Och idag håller vi tummarna för att familjen N00b inte blir utfattiga.

Posted in Uncategorized by msn00b on 13 januari 2010

Biljäveln är på 15000 mils service, ’nuff said.

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Liz said, on 13 januari 2010 at 11:27 f m

    Märkesverkstad = uuuuuuuuuuuuuu

  2. msn00b said, on 13 januari 2010 at 1:17 e m

    mja, där har vi ju lite olika uppfattning, jag tycker att det är både praktiskt och enkelt i om att bilen alltid servats där vilket gör att de har stenkoll på exakt vad som gjorts tidigare på bilen plus att det höjer andrahandsvärdet på bilen vid en försäljning🙂

  3. Liz said, on 13 januari 2010 at 1:50 e m

    jag menade inte kvaliteten,den ifrågasätter jag inte det minsta, för att hålle uppe värdet är märkesverkstad det enda rätta. jag menar kostnadsmässigt🙂 dvs oh-shit-vad-ska-ni-rövköra-mig-på-idag-mässigt🙂

  4. Anna said, on 13 januari 2010 at 2:45 e m

    Sist gång gick det ”bara” på 4000 kr… runt 15000 mil… yay! Sweet.

  5. msn00b said, on 13 januari 2010 at 2:50 e m

    Liz- ahhh jo då är vi rörande överrens för jävlar i hoppet vad dyrt det här kommer bli. Grundservicen ligger på 3900 och det är förutsatt att de inte hittar några fel på bilen. Å andra sidan sade de att de skulle ringa om det var något så att jag fick ta ställning till kostnaden innan de gjorde något och de har ju inte ringt hittils så… *håller tummar och tår och fan vet allt*

    Anna – ja, landar vi där så är jag tacksam, hehe dock förbereder jag mig på att se sparkontot blöda… Å andra sidan, hellre en rejäl service än att jag står med en rykande motorhuv någonstans i Tootikki. För visst jag kan väl byta en spindelled och bromsblock men ungefär där tar mina kunskaper tvärslut. Tveksamt om jag ens skulle lita på min muskelmassa om det gäller att dra på ett reservhjul faktiskt…


Kommentera

