Ms. N00b

Growing up is overrated

Posted in Uncategorized by msn00b on 03 januari 2010

Grannen har bankat och bonkat i väggen i ett par dagars tid nu. Tant bidde lite trött. Tant gick och hämtade sin egen hammare. Tant började knacka morse i väggen.

Nu sitter vi här grannen och jag  och knackar till varandra.

Lite småcharmigt sådär i en trappuppgång där jag efter ett halvår fortfarande inte har en aning om vilka mina grannar är.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. B said, on 04 januari 2010 at 3:30 f m

    Själv träffade man världens goaste granne i trappen nu på nattrundan.. han vill passa Leydi.. och inget hamrande.. dock walking in Memphis på repeat.. men det kan jag nog stå ut med för en hundvakt som dessutom är söt🙂

  2. msn00b said, on 04 januari 2010 at 10:58 f m

    vill passa Leydi? Söt?
    Du ser vad jag fouserar på här va? Jag ger honom två veckor innan han vill bjuda på en kopp kaffe😀

  3. B said, on 05 januari 2010 at 2:04 f m

    han får gärna bjuda på mer än så hahaha


Kommentera

